Nevşehir Gezisinden Görüntüler

Merhabalar ;

Bu konumda sizlere Nevşehir’e gideceğim ve orda yapacağım geziyi,neler yapacağımı kısaca anlatmıştım.

Otobüse bindim ve Nevşehir yolculuğu başladı.Ara ara molalar verdik ve toplamda 11 saat uzun bir yolculuğun ardından konaklayacağımız adrese vardık.Seyehat esnasında tanışma fırsatım olan arkadaşlarla güzel diyaloglar geçirdik.Nitekim kafa yapım tutan 4 arkadaşla aynı odada kalmayı tercih ettim.Yol yorgunluğu ilk gün dinlenerek geçti.Sabah uyandığımda bambaşka bir il,yeni insanlar ve yeni ortamlar bizi bekliyordu.Evet tatil başlamıştı !

Kaldığımız yerin önünden akan nehir insanın içine huzur veriyor,hoş bir görüntü ve serinlik oluşturuyordu.

Antalya’ya bakış çok serindi.Bu konuda kendimi çok şanslı hissettim.Gezi turumuza Peri Bacaları ile başladık.Kiliseleri ve diğer yerleri gezdik.Muntazam yapılardı.Hala düşünmekteyim!Hayal edemediğimiz şeyleri ogünün şartlarında durumun zorluğuna bakış bu tarihi mekanları icra etmeleri hala ayakta kalabilecek şekilde sağlam yapmaları beni gerçekten etkiledi.Kilisenin adı : Azize Barbara Kilisesi idi.

Bir çok turist vardı.İnançları açısından önemli olan bu Kiliseye rabet şaşırtıcıydı.Fotoğraflar çekip ailemle paylaştım.

Gezimizin 2.ci durağı Kapadokya idi.Lafı fazla uzatmak istemiyor,tatilde kazandığım birlik ve beraberlik ruhunu arkadaşlık ve yoldaşlık adına edinimlerim  bana kafi gelmiştir.Sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum :

Posted by Nazim Mert Bilgi

Adım Nazım Mert, soyadım ise Bilgi. 98 yılında Karaman'da doğdum, 2011 yılından itibaren Antalya'da ikâmet ediyorum. Yazılıma olan merakımı 2013'de faaliyete geçirdim ve 2015 yılı yazında Bilge Adam Akademi'den "Üstün Başarı" ve "Microsoft Certified Solution Developer" ünvanıyla mezun oldum. 2011 yılından itibaren ise, siz değerli ziyaretçilerimi en iyi içeriği sunabilmek için, bu blog'da bazı gözlemlerimi ve bazı ilimleri paylaşıyorum.

11 thoughts on “Nevşehir Gezisinden Görüntüler”

1. Memleketimiz on numaradır hocam. Eğer buralara yolunuz yine düşerse gelmeden haber etmenizi isterim. Size yazmıştım zaten r10’da ugur1502 ben :=)

2. Çok severim böyle gezi yazılarını. Harika bir gezi olmuş anlaşılan. Seyahat etmek candır yahu. : ) Devam edeceğinden şüphem yok.

3. Görmek istediğim yerler arasında yer alıyor. Kısmet olursa en kısa zamanda gitmeyi planlıyorum. Yazı içinde teşekkür ederim bilgilendirici oldu.

4. Biz de sınıfça gitmiştik. Bir haftadan biraz daha kısa bir süre orada bir otelde kaldık. Termal otel şeysilerinden. Güzel memleket.